Direktlänk till inlägg 17 september 2011

Länge sen sist nu!!!

Av Tess Friman - 17 september 2011 17:43

Jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera min blogg! Men numera är man ju iphone ägare och får väl allt skärpa till sig!! Sen har jag inte haft något direkt att blogga om. När jag kom hem från Grällsta så blev det lite turbulens åt det negativa. Men nu är jag på fötter igen och man kan lätt säga Att det går bra nu! Ny häst, nytt jobb och ny karl har jag dragit på mig. Jag är sjukt lycklig och mår så fruktansvärt bra i kropp och själ. Har börjat träna en del, fast senaste tiden har det varit lite mycket öl och chips haha. Just nu sitter jag på bussen på väg ut till lilla Tinna. En 5 årig grå och just nu fet liten sak på 160 cm. Hon är en warlander, ser ut som en PRE och rör sig som en PRE. Lite lagom dryg och bitchig, som jag, men med ett hjärta av guld, liksom jag. Idag ska vi öva på övergångar. Hon ska hållas ihop och inte explodera. Jag kommer nog skriva många gånger om dagen numera. Livet är så jävla händelserikt just nu!! Syns senare!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess Friman - 3 oktober 2011 17:17

Nu var det ett litet tag sen jag bloggade igen! Vet inte ens om någon föjler skiten! Är mycket i mitt liv som är gott just nu, eller egentligen om jag tänker efter så är det faktiskt precis allt som är gott! På onsdag ska jag skriva kontrakt...

Av Tess Friman - 20 september 2011 13:21

Börjar morgonen med att ställa larmet en timma för tidigt, redan klockan 8, endast för att få lite morgon mys med Hjärtat. Han däremot väcker mig redan 7.30 för lite kvalitetstid. Upp och studsa vid 10 för att springa och hämta Gucci! Gucci är en und...

Av Tess Friman - 19 september 2011 15:47

Sitter och inväntar två tvärsköna snubbar i Nordstan. John och Herman. Idag har jag än så länge varit jävligt effektiv. Eller kanske inte. Man kan ju prestera mer om man känner att man har lust. Har äntligen varit in på banken och införskaffat ...

Av Tess Friman - 18 september 2011 16:46

En väldigt lugn söndag. Satt uppe till rätt sent igår. Dela på lite vin och komma Moberg, min och hjärtas gemensama favorit kock, hjärtat själv är ju kock :) Hade ingen större lust att gå upp i morse. Var mycket skönare i armarna hos hjärtat. Dro...

Av Tess Friman - 17 september 2011 20:48

Missade bussen! Med typ 30 sekunder!! Typ riktigt surt! Fryser gör jag med!! Men snart är jag på väg hem 20 min innan nästa buss går. Vilken häst jag rider på!! Helt galet bra!! Jag är Medryttare på denna lilla guldklocka. Målet är att allt sk...

Ovido - Quiz & Flashcards