Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Tess Friman - 30 mars 2011 12:09


Gud vad kul! Lämna in en ansökan om att gå en utbildning till Personlig assistent. Satt länge och väl med min motivation. Trodde inte jag skulle lyckas.


MEN det gjorde jag och nu är jag välkommen på introduktionsträff den 5 e april. 


Ska även skriva ett inträdesprov i Svenska. Tal och skrift tror jag. Eftersom jag har en mildare grad av läs och skrivsvårigheter så hoppas jag att det inte blir allt för svårt. Hopas hoppas.


Detta är en av mina drömmar på lång sikt. Att få jobba med handikappade. Helst någon form av stödperson. 


Vore toppen!!

Av Tess Friman - 30 mars 2011 11:03


Som ni få som hunnit lästa kanske läste igår så är jag inne i en smärtatopp just nu. Mina morfintabletter mår jag illa utav. Så äter inget sånt. 


Ringde till Brämaregårdens vårdcentral igår. Du är förkyld ficka jag höra. Trots att jag berätta om sparken från min häst och allt.


Nu ringde jag kyrkby vårdcentral. Dom ville nästan skicka ambulans!! Dom är rädda att jag har punkterat en lunga. Attjag kan fått en spricka elelr nått. Jag har ju svårt att andas djupt, men det har jag alltid när jag har mina smärt toppar.


Så nu ska jag försöka tvätta av mig och gå ner till sjukhuset. Jag sätter tusen spänn på att dom skickar hem mig med alvedon och diklofenakt!! 1000 SPÄNN.


Någon som sätter emot??

Av Tess Friman - 30 mars 2011 09:44


Jag är hur pigg som helst i skallen idag. Men min kropp bara värker. Väntar på att vårdcentralen ska ringa upp mig. Måste få smärtstillande.


SKa försöka ge mig ut med hunden en sväng nu. Sen är det stallet som vanligt.


Vovven först sen KAFFE!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards