Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Ne nu är jag riktigt ledsen......

Av Tess Friman - 29 mars 2011 12:13

jag har alltid hatat sprutor. Dels för min fobi, men mest för att sprutor är något "smutsigt". En narkoman kan inte ta värre och tyngre saker än sprutor sägs det. Jag själv är ingen expert där. Visst har jag haft min resa med amfetaminet för att orka med att kombinera hårt festande med arbete, men har alltid sagt tvärt nej till sprutor och tagit avstånd från sprutor.

Samma sak är med läkarvården. När du får ta sprutor har det gått så långt att det inte finns en annan utväg. Du är utdömd och sprutnarkoman. (Min personliga tolkning. Har vänner som är diabetiker osv. finns ju ingen utväg där heller, men jag ser det inte som att man blir utdömd av diabetes. Jag känner mig utdömd för det är narkotika klassat det jag får.)


Idag när jag var hos läkaren hände just detta mig. Jag blev "utdömd". Idag lades första sprutan i skuldran på mig för att lägga en "blockad" i nervsystemet. Jag förstod inte exakt vad det var dom spruta i mig. Vet bara att en narkosläkare var på plats. Vet inte om man sprutar i något i kroppen under narkosen och operationer för att musklerna ska bli avslappnade. Men tror det var något sådant dom spruta in i mina nerver i skuldran.

Dom tryckte också på varenda punkt för att hitta vart sprutan skulle in. Så är super öm i hela sidan. Fick inte ens upp betalkortet ur plånboken!!!

Känns bättre nu med smärtan. Dock efter dubbla morfintablettermuskelavslappnande och annat shit jag stoppar i mig. Magen strejkar dock pga morfinet. Har försökt äta ite nu men får inte i mig mycket. Vill bara gå under jorden.


Jag känner mig väldigt ledsen och nere. Vem fan kommer vilja anställa mig nu??? "Ja visst kan jag jobba! OM jag tar mina sprutor regelbundet!!

Ska få sprutor 2 ggr i månaden för att hitta den exakta punkten och sedan kommer dom gå in i ryggen och nypa av nerverna permanent tror jag dom prata om. Blev så chockad. Trodde aldrig det skulle gå så här långt. Minns inte allt dom sa.


Jag är 26 år med en "sidvridenvipflash skada och numera beroende av morfin och narkossprutor! Hur fan har det blivit så här.... Jag vet inte hur jag ska ta ställning. Jag vet inte vad jag ska säga.

fan fan fan....är det enda som kommer fram och tårarna och känslan att känna mig totalt jävla oduglig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess Friman - 3 oktober 2011 17:17

Nu var det ett litet tag sen jag bloggade igen! Vet inte ens om någon föjler skiten! Är mycket i mitt liv som är gott just nu, eller egentligen om jag tänker efter så är det faktiskt precis allt som är gott! På onsdag ska jag skriva kontrakt...

Av Tess Friman - 20 september 2011 13:21

Börjar morgonen med att ställa larmet en timma för tidigt, redan klockan 8, endast för att få lite morgon mys med Hjärtat. Han däremot väcker mig redan 7.30 för lite kvalitetstid. Upp och studsa vid 10 för att springa och hämta Gucci! Gucci är en und...

Av Tess Friman - 19 september 2011 15:47

Sitter och inväntar två tvärsköna snubbar i Nordstan. John och Herman. Idag har jag än så länge varit jävligt effektiv. Eller kanske inte. Man kan ju prestera mer om man känner att man har lust. Har äntligen varit in på banken och införskaffat ...

Av Tess Friman - 18 september 2011 16:46

En väldigt lugn söndag. Satt uppe till rätt sent igår. Dela på lite vin och komma Moberg, min och hjärtas gemensama favorit kock, hjärtat själv är ju kock :) Hade ingen större lust att gå upp i morse. Var mycket skönare i armarna hos hjärtat. Dro...

Av Tess Friman - 17 september 2011 20:48

Missade bussen! Med typ 30 sekunder!! Typ riktigt surt! Fryser gör jag med!! Men snart är jag på väg hem 20 min innan nästa buss går. Vilken häst jag rider på!! Helt galet bra!! Jag är Medryttare på denna lilla guldklocka. Målet är att allt sk...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards